با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آموزش تربیت بدنی تحلیل کیفی آموزش های دیجیتال درس تربیت بدنی مدارس ایران در زمان شیوع پاندمی کووید-19 [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 83-96]

  • آموزش دیجیتال تحلیل کیفی آموزش های دیجیتال درس تربیت بدنی مدارس ایران در زمان شیوع پاندمی کووید-19 [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 83-96]

ا

  • ابرکارآیی تعیین ابرکارآیی و شناسایی عوامل خروجی نامطلوب فدراسیون‌های المپیکی ایران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 45-56]

  • اخلاق حرفه ای مدل یابی معادلات ساختاری اخلاق حرفه ای باشگاه های فوتبال لیگ برتر [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 57-72]

  • اردوگاه تدوین برنامه راهبردی اردوگاه های تفریحی- ورزشی آموزش و پرورش کشور [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 97-114]

  • استان تهران نهادینه کردن عوامل موثر فرهنگ عمومی ورزش همگانی در جامعه (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-30]

  • استان گلستان رابطه علی پیامدهای ورزش سبز و مشارکت ورزشی شهروندان استان گلستان با نقش میانجی سرزندگی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 39-49]

  • استعداد تأثیر مدیریت زمان و کیفیت سیستم توسعه استعداد والیبال بر رضایت ذی نفعان در کشور عراق [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-76]

  • اقتصاد ورزش مرور نظام مند مزایای اقتصادی توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-66]

  • الگوی تواناسازی تدوین الگوی مفهومی توانمندسازی حرفه ای مدیران زن در سازمان های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • الگوی ذهنی آسیب شناسی پرونده‌های حقوقی ناشی از فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]

  • الگوسازی فرهنگی عوامل موثر بر بهبود الگوسازی و ایجاد نمادهای فرهنگی در ورزش همگانی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 41-50]

  • اماکن ورزشی اثر میانجی کیفیت خدمات در ارتباط بازارگرایی و عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-93]

  • اوقات فراغت تدوین برنامه راهبردی اردوگاه های تفریحی- ورزشی آموزش و پرورش کشور [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 97-114]

ب

  • بازار بین‌المللی الگوی رقابت‌پذیری برندهای پوشاک ورزشی ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 11-24]

  • بازرگرایی اثر میانجی کیفیت خدمات در ارتباط بازارگرایی و عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-93]

  • باشگاه فوتبال مدل یابی معادلات ساختاری اخلاق حرفه ای باشگاه های فوتبال لیگ برتر [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 57-72]

  • برنامه راهبردی تدوین برنامه راهبردی اردوگاه های تفریحی- ورزشی آموزش و پرورش کشور [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 97-114]

  • برند شخصی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی (مطالعه موردی: ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]

  • بلوغ مدیریت دانش همراستا با کسب و کار شناسایی موانع بلوغ مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-82]

  • بیمه نقش بیمه در جبران خسارت های ناشی از حوادث ورزشی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]

پ

  • پارک های آبی آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور) [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • پیامد طراحی مدل کاربست فناوری‌های نوین در توسعه ورزش همگانی ایران: یک نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 53-64]

  • پوشاک ورزشی الگوی رقابت‌پذیری برندهای پوشاک ورزشی ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 11-24]

ت

  • تحریم بررسی عوامل موثر بر جذب حامی مالی رویدادهای ورزشی داخلی ایران در شرایط تحریم [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 17-30]

  • تحلیل پوششی داده‌ها تعیین ابرکارآیی و شناسایی عوامل خروجی نامطلوب فدراسیون‌های المپیکی ایران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 45-56]

  • تحلیل سیستمی تدوین چارچوب سرمایه فرهنگی در ورزش: رویکردی جامعه شناختی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 63-78]

  • تربیت بدنی تحولات جایگاه نهاد تربیت بدنی در حقوق عمومی ایران در مواجهه با چالش های جهانی سازی در ابعاد ارزشی و اقتصادی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 73-82]

  • تربیت بدنی در مدارس تحلیل کیفی آموزش های دیجیتال درس تربیت بدنی مدارس ایران در زمان شیوع پاندمی کووید-19 [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 83-96]

  • ترویج مطالعه تطبیقی راهکارهای ترویج ورزش سالمندی در کشورهای منتخب و ارائه اقدامات عملی در ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 79-92]

  • ترویج برند شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی (مطالعه موردی: ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]

  • تصویر برند شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی (مطالعه موردی: ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]

  • تعهدات نقش بیمه در جبران خسارت های ناشی از حوادث ورزشی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]

  • توانمندسازی تدوین الگوی مفهومی توانمندسازی حرفه ای مدیران زن در سازمان های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • توسعه مرور نظام مند مزایای اقتصادی توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-66]

  • توسعه طراحی مدل شبیه سازی توسعه معنویت سازمانی در سازمان های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 15-28]

  • توسعه طراحی مدل کاربست فناوری‌های نوین در توسعه ورزش همگانی ایران: یک نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 53-64]

  • توسعه شناسایی و تحلیل محتمل ترین سناریو توسعه فوتسال ایران(یک مطالعه آینده نگرانه) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 29-42]

  • توسعه پایدار گردشگری توسعه نوآورانه گردشگری پایدار و کارآفرینی از طریق رویداد‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-37]

  • توسعه‌سازمانی شناسایی عوامل مؤثر در سرآمدی فدراسیون ملی تنیس روی میز در سطح بین‌المللی و ارائه راهکارهای اجرایی [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • توسعه ورزش تدوین الگوی درآمدزایی در ورزش‌های دانشگاهی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

  • توسعه ورزش سبز رابطه علی پیامدهای ورزش سبز و مشارکت ورزشی شهروندان استان گلستان با نقش میانجی سرزندگی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 39-49]

  • تئوری داده بنیاد الگوی پارادایمی عوامل موثر بر سیاست‌گذاری داده حکومتی باز در صنعت ورزشی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 93-110]

ج

  • جامعه شناختی ورزش تدوین چارچوب سرمایه فرهنگی در ورزش: رویکردی جامعه شناختی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 63-78]

چ

  • چالش شناسایی چالش‌های کارآفرینی با رویکرد ورزشی و تفریحی (مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 95-117]

  • چالش های جهانی تحولات جایگاه نهاد تربیت بدنی در حقوق عمومی ایران در مواجهه با چالش های جهانی سازی در ابعاد ارزشی و اقتصادی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 73-82]

ح

  • حامی بررسی عوامل موثر بر جذب حامی مالی رویدادهای ورزشی داخلی ایران در شرایط تحریم [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 17-30]

  • حقوق عمومی ایران تحولات جایگاه نهاد تربیت بدنی در حقوق عمومی ایران در مواجهه با چالش های جهانی سازی در ابعاد ارزشی و اقتصادی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 73-82]

  • حقوق ورزشی آسیب شناسی پرونده‌های حقوقی ناشی از فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]

  • حمایت مالی بررسی عوامل موثر بر جذب حامی مالی رویدادهای ورزشی داخلی ایران در شرایط تحریم [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 17-30]

  • حوادث ورزش نقش بیمه در جبران خسارت های ناشی از حوادث ورزشی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]

  • حوادث ورزشی آسیب شناسی پرونده‌های حقوقی ناشی از فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]

خ

  • خدمات آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور) [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • خسارت نقش بیمه در جبران خسارت های ناشی از حوادث ورزشی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]

د

  • داده باز الگوی پارادایمی عوامل موثر بر سیاست‌گذاری داده حکومتی باز در صنعت ورزشی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 93-110]

  • دانشگاه نسل چهار طراحی مدل کیفی شتابگیری دانشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه‌های دولتی به سمت دانشگاه‌های نسل چهار [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]

  • درآمدزایی تدوین الگوی درآمدزایی در ورزش‌های دانشگاهی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

ر

  • راهبرد مطالعه تطبیقی راهکارهای ترویج ورزش سالمندی در کشورهای منتخب و ارائه اقدامات عملی در ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 79-92]

  • رضایت آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور) [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • رضایت الکترونیک رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]

  • رقابت‌پذیری الگوی رقابت‌پذیری برندهای پوشاک ورزشی ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 11-24]

  • رویداد‌های ورزشی توسعه نوآورانه گردشگری پایدار و کارآفرینی از طریق رویداد‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-37]

  • رویداد ورزش بررسی عوامل موثر بر جذب حامی مالی رویدادهای ورزشی داخلی ایران در شرایط تحریم [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 17-30]

  • روش &lrm آسیب شناسی پرونده‌های حقوقی ناشی از فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]

ز

  • زیان دیدگان نقش بیمه در جبران خسارت های ناشی از حوادث ورزشی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 51-62]

  • زمان تأثیر مدیریت زمان و کیفیت سیستم توسعه استعداد والیبال بر رضایت ذی نفعان در کشور عراق [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-76]

  • زنان تدوین الگوی مفهومی توانمندسازی حرفه ای مدیران زن در سازمان های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402]

س

  • سازمان های ورزشی طراحی مدل شبیه سازی توسعه معنویت سازمانی در سازمان های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 15-28]

  • سیاست شناسایی عوامل مؤثر بر ورود ورزشکاران به دنیای سیاست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]

  • سیاست‌گذاری داده حکومتی باز الگوی پارادایمی عوامل موثر بر سیاست‌گذاری داده حکومتی باز در صنعت ورزشی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 93-110]

  • سالمندان مطالعه تطبیقی راهکارهای ترویج ورزش سالمندی در کشورهای منتخب و ارائه اقدامات عملی در ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 79-92]

  • سرآمدی شناسایی عوامل مؤثر در سرآمدی فدراسیون ملی تنیس روی میز در سطح بین‌المللی و ارائه راهکارهای اجرایی [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • سرزندگی شهری رابطه علی پیامدهای ورزش سبز و مشارکت ورزشی شهروندان استان گلستان با نقش میانجی سرزندگی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 39-49]

  • سرمایه فرهنگی ورزش تدوین چارچوب سرمایه فرهنگی در ورزش: رویکردی جامعه شناختی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 63-78]

  • سناریوپردازی شناسایی و تحلیل محتمل ترین سناریو توسعه فوتسال ایران(یک مطالعه آینده نگرانه) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 29-42]

ش

  • شناسی کیو آسیب شناسی پرونده‌های حقوقی ناشی از فعالیت‌های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 1-14]

  • شهرت سازمانی رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]

ص

  • صنعت ورزش ایران الگوی پارادایمی عوامل موثر بر سیاست‌گذاری داده حکومتی باز در صنعت ورزشی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 93-110]

ع

  • عوامل زمینه‌‌ای شناسایی عوامل مؤثر بر ورود ورزشکاران به دنیای سیاست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]

  • عوامل علّی شناسایی عوامل مؤثر بر ورود ورزشکاران به دنیای سیاست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]

ف

  • فدراسیون المپیکی تعیین ابرکارآیی و شناسایی عوامل خروجی نامطلوب فدراسیون‌های المپیکی ایران [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 45-56]

  • فدراسیون ملی تنیس روی میز شناسایی عوامل مؤثر در سرآمدی فدراسیون ملی تنیس روی میز در سطح بین‌المللی و ارائه راهکارهای اجرایی [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • فدراسیون ورزش های دانشگاهی عوامل مؤثر بر بهبود مدیریت استعداد در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-40]

  • فرهنگ عمومی نهادینه کردن عوامل موثر فرهنگ عمومی ورزش همگانی در جامعه (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-30]

  • فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]

  • فعالیت بدنی مرور نظام مند مزایای اقتصادی توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-66]

  • فناوری‌های نوین طراحی مدل کاربست فناوری‌های نوین در توسعه ورزش همگانی ایران: یک نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 53-64]

  • فوتسال شناسایی و تحلیل محتمل ترین سناریو توسعه فوتسال ایران(یک مطالعه آینده نگرانه) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 29-42]

ک

  • کارآفرینی توسعه نوآورانه گردشگری پایدار و کارآفرینی از طریق رویداد‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-37]

  • کارآفرینی ورزشی و تفریحی شناسایی چالش‌های کارآفرینی با رویکرد ورزشی و تفریحی (مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 95-117]

  • کیفیت تأثیر مدیریت زمان و کیفیت سیستم توسعه استعداد والیبال بر رضایت ذی نفعان در کشور عراق [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-76]

  • کیفیت خدمات اثر میانجی کیفیت خدمات در ارتباط بازارگرایی و عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-93]

  • کووید-19 تحلیل کیفی آموزش های دیجیتال درس تربیت بدنی مدارس ایران در زمان شیوع پاندمی کووید-19 [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 83-96]

ل

  • لرستان شناسایی چالش‌های کارآفرینی با رویکرد ورزشی و تفریحی (مطالعه موردی: استان لرستان) [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 95-117]

  • لیگ برتر مدل یابی معادلات ساختاری اخلاق حرفه ای باشگاه های فوتبال لیگ برتر [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 57-72]

م

  • مدیران ورزشی تدوین الگوی مفهومی توانمندسازی حرفه ای مدیران زن در سازمان های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • مدیریت استعداد عوامل مؤثر بر بهبود مدیریت استعداد در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-40]

  • مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]

  • مدیریت‌حرفه‌ای تدوین الگوی مفهومی توانمندسازی حرفه ای مدیران زن در سازمان های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • مدیریت دانش شناسایی موانع بلوغ مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-82]

  • مدل استراوس و کوربین طراحی مدل کیفی شتابگیری دانشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه‌های دولتی به سمت دانشگاه‌های نسل چهار [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]

  • مدل پارادایمی الگوی پارادایمی عوامل موثر بر سیاست‌گذاری داده حکومتی باز در صنعت ورزشی ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 93-110]

  • مدل مفهومی رابطه علی پیامدهای ورزش سبز و مشارکت ورزشی شهروندان استان گلستان با نقش میانجی سرزندگی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 39-49]

  • مرور نظام مند مرور نظام مند مزایای اقتصادی توسعه ورزش [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 51-66]

  • مشارکت ورزشی رابطه علی پیامدهای ورزش سبز و مشارکت ورزشی شهروندان استان گلستان با نقش میانجی سرزندگی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 39-49]

  • مشتری آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور) [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • مشتری‌گرایی اثر میانجی کیفیت خدمات در ارتباط بازارگرایی و عملکرد تجاری اماکن ورزشی خصوصی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 83-93]

  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی راهکارهای ترویج ورزش سالمندی در کشورهای منتخب و ارائه اقدامات عملی در ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 79-92]

  • معنویت سازمانی طراحی مدل شبیه سازی توسعه معنویت سازمانی در سازمان های ورزشی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 15-28]

  • مقررات بین المللی تحولات جایگاه نهاد تربیت بدنی در حقوق عمومی ایران در مواجهه با چالش های جهانی سازی در ابعاد ارزشی و اقتصادی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 73-82]

  • موانع بلوغ مدیریت دانش شناسایی موانع بلوغ مدیریت دانش همراستا با کسب و کار در ورزش ایران [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 67-82]

ن

  • نمادسازی عوامل موثر بر بهبود الگوسازی و ایجاد نمادهای فرهنگی در ورزش همگانی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 41-50]

  • نهادینه کردن نهادینه کردن عوامل موثر فرهنگ عمومی ورزش همگانی در جامعه (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-30]

  • نوآوری توسعه نوآورانه گردشگری پایدار و کارآفرینی از طریق رویداد‌های ورزشی [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 25-37]

و

  • واژه‌های کلیدی دانشکده تربیت بدنی طراحی مدل کیفی شتابگیری دانشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه‌های دولتی به سمت دانشگاه‌های نسل چهار [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 1-14]

  • والیبال تأثیر مدیریت زمان و کیفیت سیستم توسعه استعداد والیبال بر رضایت ذی نفعان در کشور عراق [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-76]

  • ورزش تأثیر مدیریت زمان و کیفیت سیستم توسعه استعداد والیبال بر رضایت ذی نفعان در کشور عراق [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-76]

  • ورزش حرفه ای شناسایی و تحلیل محتمل ترین سناریو توسعه فوتسال ایران(یک مطالعه آینده نگرانه) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 29-42]

  • ورزش دانش‌آموزی تدوین برنامه راهبردی اردوگاه های تفریحی- ورزشی آموزش و پرورش کشور [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 97-114]

  • ورزش دانشگاهی تدوین الگوی درآمدزایی در ورزش‌های دانشگاهی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 1-16]

  • ورزش دانشگاهی عوامل مؤثر بر بهبود مدیریت استعداد در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 31-40]

  • ورزش سالمندی مطالعه تطبیقی راهکارهای ترویج ورزش سالمندی در کشورهای منتخب و ارائه اقدامات عملی در ایران [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 79-92]

  • ورزش قهرمانی شناسایی و تحلیل محتمل ترین سناریو توسعه فوتسال ایران(یک مطالعه آینده نگرانه) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 29-42]

  • ورزشکار شناسایی عوامل مؤثر بر ورود ورزشکاران به دنیای سیاست [دوره 12، شماره 1، 1402، صفحه 1-10]

  • ورزشکارقهرمان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی (مطالعه موردی: ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی) [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]

  • ورزش مدارس تدوین برنامه راهبردی اردوگاه های تفریحی- ورزشی آموزش و پرورش کشور [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 97-114]

  • ورزش همگانی نهادینه کردن عوامل موثر فرهنگ عمومی ورزش همگانی در جامعه (مطالعه موردی: استان تهران) [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 15-30]

  • ورزش همگانی عوامل موثر بر بهبود الگوسازی و ایجاد نمادهای فرهنگی در ورزش همگانی [دوره 12، شماره 2، 1402، صفحه 41-50]

  • ورزش همگانی طراحی مدل کاربست فناوری‌های نوین در توسعه ورزش همگانی ایران: یک نظریه داده‌بنیاد [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 53-64]

  • وفاداری آزمون مدل عوامل درونی و بیرونی موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان خدمات تفریحی-ورزشی (مورد مطالعه: پارک های آبی کشور) [دوره 12، شماره 4، 1402]

  • وفاداری الکترونیک رابطه شهرت سازمانی با وفاداری الکترونیک با میانجیگری رضایت و مدیریت تجربه مشتری از خرید الکترونیک در فروشگاه های اینترنتی لوازم ورزشی [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 31-44]